vineri, 1 august 2014

Danemarca 8 - lykke

"On call on the emergency department " e o gluma cand ai doi pacienți toata ziua. Dar cui ii pasa cand esti cu Jonas si mai dai și idei bune de diagnostic. Cu cât trece timpul cu atat ma simt mai mult parte din echipa, e genial! " We are so happy and excited every time we have students on the wards " e ceva ce nu credeam ca am sa aud vreodată. " No, but we are genuinely happy to have you here ". I'll just go weep in a corner now, thank you very much.

Nu am avut pacienți dar am avut bomboane si baloane. Si pe Jonas.

Si apoi am avut un picnic minunat pe malul marii ca intre fete :D mi-am bălăcit picioarele in mare si apoi am plecat spre casa. Dar tabloul nu e complet fara sa ma ratacesc cu 5 minute înainte de ultimul autobuz, sa alerg printr-o parcare subterana si printr-un mall inchis. Si uite asa se fac amintirile frumoase. ¡Gracias, Lucia por correr conmigo!

3 comentarii:

  1. Offf... cum fac eu casa aia degeaba...

    RăspundețiȘtergere
  2. Adica asta...?
    https://www.youtube.com/watch?v=vZYbEL06lEU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba nu-i degeaba! Abia aștept sa ma mut acolo! ♥
      Haha! Tipa aia e suedeza. Lykke înseamnă fericire si in suedeza si in daneza. :-*

      Ștergere

Have your say: