sâmbătă, 23 august 2014

Danemarca 30 - Farvel!

Elevstokbrovej. Busgaden. Aarhus Universitets Hospital i Nørrebrogade. Emil Vetts Passage. Gata si cu autobuzul... m-a așteptat ultima oară domnul 18 in statie. După cina, mi-am luat prietena de ghidon si am scos-o la o ultima plimbare pe dealuri. O sa imi lipseasca bicicleta. Ma gândesc la bicicleta mea de acasa cum sta trista și nefolosita :(
Cand m-am intors m-a întâmpinat un iepure in fata casei. Tzup-tzup! Si a fugit! A venit sa imi spuna Paaaa! Ne cunoșteam... il vazusem cu binoclul acum cateva zile pe câmp.
Pa, iepurași, caprioare, vulpi și pescăruși! Pa, bicicleta, mulțumesc ca m-ai dus si adus prin locuri asa frumoase! Pa, soare cu dinți. Pa, campii cu grâu și maci.
Pa, Danemarca! ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: