duminică, 10 august 2014

Danemarca 18 - all things good in happyland

1. Vreau in Groenlanda!
2. Am aflat cum e sa stai intr-o casa din care se vede marea sub geam. Te obisnuiesti repede cu așa ceva. Am ajuns in Aarhus si primul lucru la care m-am gandit a fost "Vai ce departe e marea"... in noaptea asta dorm fara sa aud valurile.
3. I will give my congratulations to Vivi and Ian for the best couple and nicest people :D also for Lene and Henrik :)
Big big thank you to all of you!
4. Cand ajung acasă trebuie să fac si eu tort Brunsviger. Mmyyum!
5. I am ready for a new week! Cred ca weekend-ul asta minunat a venit la fix ca sa pot sa trec prin săptămâna care urmează la oncologie pediatrica.
6. Noapte bună!
Signed: Ruxi, the happy mermaid!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: