joi, 7 august 2014

Danemarca 14 - zzzz

Cand iesi din casa de obicei la ora 6:50 si te trezești intr-o dimineață la ora 7:00 nu inseamna decât ca dealul ala de la Ikea trebuie urcat repede si trebuie sa pedalezi repede repede pana la spital si asta fără mic dejun in stomac. Dupa o seara in care ai pedalat 35 de km. Au!

Dar am ajuns la timp *proud moment here*.

Mr. Henrikson a iesit la pensie azi. O sa se apuce de pescuit. Pentru ca oamenii aici mai stiu sa faca si alte lucruri in afara de munca.

Eu am fost cu Karen la neuro. Ah, ce frumoasa e neurologia cand sunt oameni normali la cap cei care ti-o explica...

Am venit acasa, am dormit si am mâncat. Lazy, lazy, Ruxi! Si m-am uitat cu Mogens la fotbal. :)) frumos îmi şade!

P.s. la ziua de ieri: mergi prin pădure noaptea pe bicicleta. Esti singur pe drum si nu sunt lumini pe strada. Becul de la bicicleta te-a lăsat si mergi cu flash-ul de la telefon. Deodată auzi in spate: BRAAAAH!

@&^/!!! Am uitat ca e o ferma de oi in drum spre casă. Beeeeh baaah beeeehehe!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: