luni, 11 august 2014

Danemarca 19 - zâmbește!

E trist la oncologie pediatrica si nu cred ca mi-am imaginat vreodată cat de important e sa ai in secție un om care sa se ocupe doar cu distratul copiilor. Clovnii din spital nu sunt mofturi. Ba chiar, clovnul asta m-a surprins si pe mine. Cand unui copil care a îndurat atatea i se pune pata pe tine poti sa ii dai si ciocolata și jucarii și sa il gadali in talpi ca nu ii trece. Dar cand vine clovnul si ii scoate o luminița din nas si apoi o prinde dupa ureche, când fiecare cateter are nume si grad de rudenie, cand din halat sare o minge, atunci ai un pacient care te poate suferi dacă il mai intepi o data sau il intorci pe toate părțile sa il examinezi.

Am fost in grădina botanica si m-am plimbat. Mâine as face un picnic acolo. Poate nu ploua! Karma, watch it, don't be a bitch! Gradina botanică e un parc cu multi copaci si multe tufe din jurul lumii. Nu pricep cum au făcut sa creasca un smochin in clima de aici, in aer liber, sa mai facă și fructe. Poate imi pun si eu unul in curte :D

Azi am aflat si de doua scurtături hahaha si am fentat toate cele 4 semafoare si un deal mic cu ocazia asta, e asa de bine! Hihihihihi!

Ma duc sa citesc. Oncologia a fost demult... >.<

Am o floare plina de soare. Am pus-o in geam ca sa ii faca concurenta soarelui maine si sa il facă sa iasa din nori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: