duminică, 3 august 2014

Danemarca 10 - is this real life?

Caro Emerald - Perfect Day (Live Lou Reed cover) …: http://youtu.be/oorgbP5Hmtg

Dupa migrena de ieri, duca-s-ar pe pustii, am zis ca merit o zi de relaxare deplină. Deci, facut pachetel, luat autobuz și dus in parcul cu caprioare. Mai intrebasem oameni si nimeni nu reactionase extraordinar când pomeneam de el dar am zis ca merita sa încerc.

Si am intrat în padure pasind cu grija sa nu fac galagie, sa nu sperii caprioarele, parca mergeam pe oua... Si am dat de oameni care radeau si alergau si am zis ca sigur am sa vad eu caprioare la sfantu' așteaptă cu zarghitii astia.

E asa cam ca la noi... ai scos un biscuite din buzunar... hop! Trei țigani și 5 caini in jurul tau. Am scos in parc un biscuite in timp ce caprioarele ma ignorau. Dupa ce am muscat din el s-au oprit toate si se holbau la mine... daaaa tanti si mieeee, cum mananci singura...

Dupa ce am stat la picnic cu Bambi si l-am mângâiat intre cornite (caprioarele astea sunt mai iubitoare decât pisica gazdelor mele), ne-am făcut un selfie si am ieșit din padure pe malul mării. M-am bucurat de valuri si de o plimbare până în oraș.

Am pierdut autobuzul de 8:30 si m-am dus să mă plimb pana la 9:30. Am gasit o cafenea cu niste băieți mișto care cantau live un pic de jazz. Erau pe sfârșite, deci am baut un ceai, am ascultat muzica si am prins si autobuzul.

Tot un Andreas, tot frumos, tot jazz. E traditie de acum... bine asta era baterist și roșcat... mmyum!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: