luni, 18 august 2014

Danemarca 25 - training

Gospodina a făcut curat azi și apoi si-a pus fundul la încercare. De câte ori am sa mor in încercarea de a alerga 5km? Răspuns: surprinzător... zero. O fi vremea lipsita de soare care iti prăjește creierul, o fi peisajul care iti distrage atenția, o fi panica la gândul ca marti o sa ma vada atata lume, o fi chiar antrenamentul pe bicicleta din ultimele 3 săptămâni? Nu știu, dar e bine. Si sunt mandra. Si înțeleg acum cum e cu oamenii care alearga de plăcere. Am simtit cum e sa alergi si sa râzi si sa te simți fericit desi te ploua cu găleata si esti la 3km de casă. E bine! Iti umple inima cu natură si cu energie!
Si am făcut 7km alergând fara sa ma opresc sa trag aer, fara sa ma gândesc... aici imi găsesc sfârșitul. Si așa iti incepi o zi buna!
Apoi o continui cu un duș fierbinte si cu haine uscate, cu tort si cu o cina  buna. Da, am mancat tort înainte de cina si am fost fericiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: