miercuri, 20 august 2014

Danemarca 27 - midtteam!

Am început ziua la nefro pediatrica deci, evident, simtindu-ma paralela cu medicina. Dar parca incep sa imi amintesc si sa am un pic de logica si mai interesant e ca imi si place :))
Maine ma duc "underground" sa vad operații de urologie testate pe porci. *insert fascinated emoticon here*. Si toti șoriceii din laborator mi-au facut dor de Asterix.

Si am alergat azi. 5 km in 35:50 de minute. (Mette sunt eu, de fapt.) Eu sunt mandra, dealul ala e interminabil, noroc de majoretele care fac galerie pe deal ca așa mi-a fost rușine sa ma opresc si am dat mai departe din picioare. Si cand crezi ca nu o sa se mai termine niciodată ajungi la o orchestra care canta jazz si ti se ridica moralul si parca picioarele se misca singure.
Si sa ajungi la finish si sa te aplaude toți colegii de pe secție si sa iti faca galerie... priceless. As mai alerga 5km pt asta. Chiar nu exista surpriza mai frumosa cand crezi ca esti singur, concurand pentru tine si din public cineva iti striga numele si iti face din mana la jumatatea drumului.

Cea mai frumoasa echipa! A fost cadoul meu de ramas-bun cu zâmbetul pe buze si cu artificii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: