vineri, 15 august 2014

Danemarca-22 - coffee

"That's inhuman!" - reacția la "Nu, la noi nu se da morfina. Nu, nici daca iti rupi un picior. Cu atat mai puțin daca ai zona zoster."

Am făcut un picnic singura in grădina botanica. It was only me, the pear cider and the chapter about non-hodgkin lymphoma.
Am fost tare încântată ca o sa întâlnesc studenți din alte tari si o sa iesim si imi faceam probleme ca am sa cheltui bani ca o sa iasa toti in oras si o sa ne distram si VAI CE OAMENI PLICTISITORI! Cum sa strabati jumătate de glob pana in Danemarca si sa te duci de la spital acasa ca sa dormi?
So I have been enjoying some alone time. And it was good.

Apoi m-am întâlnit cu Madaaaa! Pentru ca atâția ani cat am stat in același cartier nu am avut timp sa ne vedem, ne-am gasit in Aarhus. Hehe... am putea spune ca am facut întâlnirea de 10 ani :)). Și mi-au dat o cafea buuuuna pe o terasa drăguță si apoi ne-a înghețat fundul in port pe banca si as mai fi stat la taclale cu ei ca sunt tare simpatici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: