vineri, 22 august 2014

Danemarca 29 - depression shopping

Pe drumul cu soare si cer senin spre Skejby m-am plimbat azi ultima data cu bicicleta.
Am trecut cu privirea peste fiecare caramida si peste fiecare usa ca sa nu le uit.
Am intrat în sala de raport si i-am chinuit ultima data cu prezentarea cazurilor in engleza. Dupa o luna tot m-a impresionat cum au discutat o jumătate de ora in engleza doar pentru mine. Azi am fost singura la spital.
A urmat o prezentare despre Ebola in daneză si evident, Ruxi, daca nu ai ce face ia și te apuca de rememorat toate momentele alea frumoase din ultima luna. Cred ca am parut foarte impresionata de Ebola... holbandu-ma in gol la ppt cu lacrimi în ochi.
I got a hug! Pernille m-a invitat sa beau o cafea în A20 ca de rămas-bun. Oliver will get better and so will Silke. And I will keep all these people in my heart forever!

And the little mouse is doing fine!

Si ca sa nu ma gândesc la "oh shit chiar e gata!", mi-am carat fundul in Ikea si mi-am îndopat tristețea într-o portie de chifteluțe apoi m-am plimbat de-a lungul raului.

Si am aflat ca marti la alergat a fost si prințul Fredrik. Totuși e curtea lui... So close! ...  not really close like 12 minutes close  :))

Acum mi-am dezactivat alarma si ma duc sa ma culc. E ciudat ca maine nu pedalez. Cel puțin nu de dimineață :)

Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: