duminică, 13 decembrie 2009

Calatorii, partea a3a

Se apropie vacanta, si mi-e un dor de duca... de sa se duca anatomia unde-o vrea ca eu nu mai pot.
Si cum vine vorba de plimbari, mi-am dat seama ca nu v-am povestit peripetiile din Danemarca... doar nu credeti ca e totul numai jucarii, povesti si terase cu paturele?
Am plecat...din Iasi, surprinzator, fara probleme. Am ajuns in Viena unde uitandu-ma prin toate "shop-urile" dupa monchicchi si alte minuni, deschid telefonul si astept sa vina semnalul..si astept...si astept...si astept... "No network coverage." Incerc un manual search...nimic! Roaming- inactiv. Buuuun...lasa ca ajung in Copenhaga si am sa anunt eu de la hotel sau de undeva ca sunt bine.
Ajung in Copenhaga- la aeroport luam bilet de tren - cardul ne-a fost refuzat de robotelul care dadea bilete dar nu l-am bagat in seama, am luat cu cash si am plecat... cu gandul ca las bagajele la hotel (adica la 5 minute de gara) si ies sa ma plimb. Oh...little did i know... aveam sa ma plimb de sa-mi sara capacele. Ajungem la hotel, vrem sa platim camera... Transaction Denied. "Oh, please try again".... trying again..."Transaction Denied - Please contact your card issuer."
Oh...Bollocks! hai sa cautam un ATM sa scoatem bani... unde-l gasim? aici in colt sau la gara. Hai aici in colt ca e mai aproape....
Numai ca nu stiam care colt... si am inconjurat cartierul de vreo doua ori, pana ne-am decis sa mergem la gara.
In gara deja ma vedeam alaturi de toti turistii cu berea in cap si cu drogul in vena care dormeau pe unde apucau. Gasim un ATM, mama primeste un mesaj..il citesc. "Ce-i cu telefonul lui Ruxi? e totul ok?" evident...tata care ma tot suna sa vada daca am ajuns... dau sa raspund de la mama: Cont credit insuficient! A uite acolo la ziare au cartele de telefon...luam de acolo una...hai sa scoatem bani... Insert Card - Enter Pin - Please wait while your transaction is being processed.
("Yaaay! Merge!") - Transaction Denied - Please contact your card issuer. (what the f*ck?)
Mai incercam o data, cu acelasi rezultat.
Dintr-un rest de bani iau o cartela, il sun pe tata: (tata adormise) Am ajuns bine, nu avem bani scosi, cardul nu merge nicaieri, dormim in gara! tata: aaah...esti bine? eu: da.... aa nu! n-am unde sa dorm... tata: bine vorbim maine.
well la urma urmei ce-i asa de rau sa dormi in gara... ne intoarcem la hotel cu ceva bani de pe alt card care ne ajungeau pt doua nopti. Platim... urcam in camera... eh..si cum sa dormi? Smiley exact chef de dormit nu aveam... am jucat carti si i-am injurat pe aia de la banca.
A doua zi sunam la banca... bat ei campii acolo... urlam la ei ca-s prosti... mancam (tot la gara) ceva placinte cu ceai, mai sunam la banca, pana la urma dupa vreo 3 ore ne rezolva. (primisera ei (de la sfantul duh al bancomatului), o cerere de inchidere card...in aceeasi zi cand mama ridicase cardul... well that's smart!)
De la atata stres cu cardul ala ne-am dus sa luam pranzul...ne uitam la ceas...era ora 11. ce pranz? toata lumea lua micul dejun... si asa am mancat eu intr-o zi micul dejun de doua ori!


mmm....voi acum sa nu credeti ca eu ma plang...(ca tot blogul meu e intr-o nota de asta mai mofturoasa....) Nu! astea cu calatoriile sunt minunate! pai altfel cum le-as mai tine minte pe fiecare si cat de speciale au fost?

*alte calatorii cu peripetii- aici: Craciun.
Paste. Smiley

Un comentariu:

Have your say: