joi, 3 septembrie 2009

Melancolii de toamna

Eh hai... nu va panicati ca nu bocesc si nici nu ma miorlai ca nu imi convine nu stiu ce Smileys
Vroiam doar sa va spun ca imi pare rau ca vine toamna... ca e urat toamna. O sa se inchida terasele, si copiii o sa inceapa scoala. Si o sa fie frig pentru rochite. Si ce-i mai rau si mai rau...eu nu am sa umblu lelea prin librarii fericita ca am motiv sa cumpar rechizite. Boo-hoo!
Da...dar am avut o vacanta minunata. Grecia a fost insorita si plina de leeeene pe malul marii. Cu tsikin, chocolat donuts!, melon si cherries.
Karaoke, bingo, musical quiz si live at the pool cu Paul and Helen Smileys

Apoi, Danemarca m-a racorit si mi-a dat jos toata lenea care s-a depus in Grecia. Si mi-am adunat acolo forte noi sa incep anul cu bine. Dar nu! sa nu credeti ca asta inseamna ca am sa ma comport ca un student in anul I. Smileys
am venit de acolo cu muuuulte jucarii, prostioare si carti cu povesti! Pentru ca "Our time is the time of fairy tales" (H.C. Andersen)
Si...cam atat pot sa spun despre Danemarca...e o mare poveste cu biciclete, copii, jucarii, trenulete, si sclipici. Ah si inghetate gigant cu bombonele si terase minunate cu paturele! Si ceai langa un ghiveci cu trandafiri!

3 comentarii:

  1. heii pana la urma la ce fac ai intrat?

    RăspundețiȘtergere
  2. stim stim cu totii ca ai sa te porti ca un copil ce intra in clasa a 9-a, nu ca un om mare ce intra in anul 1, la facultate :P

    RăspundețiȘtergere

Have your say: