duminică, 13 decembrie 2009

Un anisor! Draga Mos Craciun (2)

Cine face azi 1 anisor? Caleasca mea pentru fluturi! Smiley
Nu credeam ca o sa tina... ma gandeam ca am sa ma intorc si am sa sterg multe din postari...pentru ca ma simt prost, de obicei, cand citesc toate minunatiile care imi trec prin cap. Dar la urma urmei...sunt minunatiile mele!
Anul trecut pe vremea asta, daca va uitati la postari, eram cu totii doritori de zapada. Eu acum sunt la fel...dar macar am o speranta ca de ieri tot fulguie...nu se aseaza...dar decat deloc...e bun si-asa.
Prima mea postare de pe blog a fost o scrisorica pentru Mos Craciun... numai ca de 3 zile ma chinui sa compun una si pentru anul asta si nu imi vine nimic in cap...

Draga Mos Craciun,

Anul asta tot cuminte am fost, zic eu, nu am papat chiar tot (si se vede, nu? Smiley) am facut pozici frumoase (adica am invatat niste chestii mai sofisticate cu aparatul...) si am invatat in general...(adica m-am facut mare, am intrat la facultate si am dat niste bucatele de examene, si promit sa iau si toate examenele mari din sesiune).
Ioi...si acum vine partea mai grea (ca la laudat vad ca stau bine Smiley) Mosule...nu stiu ce vreau de Craciun...vreau un Bradut frumos frumos ca in fiecare an si... un mouse ca asta merge cum vrea el Smiley In rest, vreau sa fie un Craciun la fel de frumos ca cel de anul trecut cu muuuulta zapada si macar cu o zi de sanie!
Pentru Craciunita de la Bucuresti, din partea ambelor zapacite, vezi:
  • pg. 127 - nr.7, 0122 2
  • pg. 153 - nr.10, 3757 2
  • pg. 186 - nr.2, 1567 7
Pupici la toti Mosii, si ii invit sa faca o scrisorica la subsemnata...daca vor Smiley

9 comentarii:

  1. La multi ani pt blog....la mai multe posturi... :*>:D<...si nu uita cole in sacul mosului e ceva pt fiecare ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) multumesc! sa fie multe in sacul mosului si pt tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. multi ani, multi ani, multi ani inainte blogului tau drag <:-P
    cat despre lista... hmmm... i se pare Mosului ca e cam modesta :P
    copil cuminte ce esti :*

    RăspundețiȘtergere
  4. poata sa puna mosul bonus acolo daca mai vrea :P
    ce poza dragalasa ai, scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  5. si l-am mai si trimis aiurea...aaaaaaaaaaaa!!! fira-r sa fie de mozilla cu tot neamul ei!!! AH SCUZE!!LA MAI MULTE POSTARI, ca eu am piedut o zi intreaga sa-ti trimit un comentariu...si bineinteles ca nu asta vroiam sa-ti scriu...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!:((

    RăspundețiȘtergere
  6. @kameluna..poti sa mai zici o data ce voiai sa zici :D
    Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. salut , ruxandra .....la multi ani ptr blog....sa continui sa scrii la fel de bine si sa ne incanti pe noi , cei care citim ...... cu mult drag , alexandra ( excursia din italia daca iti mai amintesti )

    RăspundețiȘtergere
  8. :) buna alexandra :) sigur ca imi amintesc! multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere

Have your say: