sâmbătă, 26 decembrie 2009

The Circus is Here!

De mica imi placea sa merg la circ...nu ca as fi vazut cine stie ce...in afara de cateva animale chinuite si niste clovni vai de capul lor...eu asteptam sa vad ce vedeam si la televizor si ramaneam doar cu asteptatul... pentru ca circul nu e doar o brambureala si o expozitie de animale. Circul e un intreg spectacol care are, la baza si o poveste.
Si cum de sarbatori sunt putin bolnavioara (boo-hoo) am stat in pat si am tot mutat canalele de la tv in speranta ca am sa gasesc ceva interesant in afara de televiziune de canal (literally). Si am gasit... Festival Du Cirque de Demain
Sa impart cu voi ce mi-a ramas in minte!
Un Elf Columbian:
Question:

iar pe asta l-am gasit mai demult, dupa ce am vazut o expozitie superba de fotografie de circ, in Suedia.
Circus Cirkor:

si poze:

The human body is a mystery. Cirkus Cirkör enters it armed with a thousand questions.

http://www.sweden.se/upload/Sweden_se/english/articles/SI/2008/Gammal%20Cirkus%20Cirk%C3%B6r/Sweden_insideout_ringar_Mats-B%C3%A4cker.jpg


http://www.circusfutures.org/images/artists/tilly.jpg


(i do not own any of the pictures/videos above; no copyright infringement intended)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: