vineri, 18 decembrie 2009

derdelus si alte minunatii de iarna

Smiley
adica o iarna cum era demult!
Ea e Pifulina! (cea rosie din mijloc... Saniuta! nu eu Smiley)si dupa ce am inghetat bine, ne-am batatorit fundul pe partie, si am facut ingerasi in zapada, anio ne-a luat la ea in casa unde ne-am uscat funduletul si picioarele la semineu si am papat placintele bune bune bune (multumim mamei andreei).
Dupa ne-am dus in gradina andreei si dupa ce ne-am luptat (a se citi "jucat") cu Lincoln, l-am modelat pe Mr. Punk!

Lincoln:
uriasul iubaret!
si Mr Punk:

Apoi ne-am intors in casa si ne-am dezghetat cu o ciocolata calda si jumate de film Smiley

Si stiti ce am facut cand am ajuns acasa? Ceva ce n-am mai facut de cand eram mica mica mica... mi-am pus papucii la uscat sub calorifer!

Asa iarna mai zic si eu! Smiley

4 comentarii:

  1. Il ador pe Mr. Punk si trebuie sa recunosc ca smiley-ul ala cu cloud 9 e adorabil. Stiam eu ca trebuia sami fac blog pe blogspot...dar deh...mam luat dupa un anume Mr. Penniman... :))

    Se pare ca ai o iarna superba! La mine aici nu se poate pune problema de asa ceva. E iarna. E zapada. E ger. Punct.

    Bianca
    xx

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) hey... calm down!smiley alea nu e de la blogger. penniman is smarter :)) eu ma gandeam sa ma schimb.... dar fie :p

    si crezi ca la noi nu e ger? :) sunt -12 grade :P that doesn't stop us!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai starnit in mine nostalgia tineretii...Vreau si eu sa-mi inghete fundul in zapada si sa-mi usuc papucii sub calorifer!!! Vreau si eu un om de zapada asa frumos si sexos,desi seamana mai mult cu o oama de zapada...Oricum pozele sut superbe.P.S. AI grija unde o parchezi pe Pifulina sa nu ti-o "pifuleasca" careva.

    RăspundețiȘtergere
  4. cum sa o pifuleasca...:-o doamne..il pifulesc eu pe ala care incearca :))

    RăspundețiȘtergere

Have your say: