vineri, 30 ianuarie 2009

a purrrfect day

si ce daca e noroi, si ce daca e frig?
am avut o zi superba :)
Te trezesti, e liniste,esti in pat la caldurica, afara ninge, te dai jos din patut faci un ceai, biscuiti cu afine, papucei pufosi, cantarul arata cu 1kg mai putin ca ieri, zambet, inca un ceai caldut (earl grey cu bergamot natural, zambet si mai mare). Si dupa ma gandeam ca trebuie sa ma cert cu cei de la termoservice, cand spre surpinderea mea au fost cele mai dragute persoane de la relatii publice peste care am dat in ultimul an.
Pregatesc cutia de servetele roz pentru lacrimi, tremur toata si dau click sa vad rezultatele la Cambridge. (da doamne un C da doamne un C!) si cand colo sta un B - Passed de toata frumusetea.
Ies in oras, gasesc pizza buna buna buna si pui indian (jumi-juma cu tata) gasesc cadou simpatic si repede pentru vara mea scumpa, si apoi acasa, la inca o cana de ceai :)
Si ma duc la nani, cu gandul ca maine umflam baloane si cantam la multi ani!
Ah si iata ca la sfarsitul zilei imi sta si mie bine parul pe care ma chinui sa il asez de doua zile.


Perfect Day
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

  1. yay :D am cadou :D:D si maine imi canti la multi ani :D abia astept :*:*:*
    sa nu uitam de baloane ;))

    RăspundețiȘtergere

Have your say: