sâmbătă, 17 ianuarie 2009

De azi invat!

Asa am zis pe 1 ianuarie...da' bine... da' cum sa inveti in prima zi din an? Pe 2 ianuarie deschid o carte, nu! nu merge asa! Imi trebuie un program facut bine. Dar vai nu am citit Morometii. Iau cartea din dulap, o pun pe masa...vai cat praf! Sterg praful dupa care... nu mai stiu ce am facut, oricum cheful de invatat a disparut.
Fac program de invatat! Pai cum sa fac acum program de invatat cand eu maine am filosofia? Invat la filosofie.
Acum chiar fac program. Luni, Marti, Joi, Vineri cate doua obiecte. Miercuri (hmm!) incep orele la 11...pun 3 obiecte. Sambata, Duminica - un obiect ca doar e week-end.
Si incepem, o zi, doua...Miercuri- "nu dorm pana tarziu, ma trezesc normal invat la biologie, si dupa-amiaza ramane romana si inca o tura de biologie."
Da..sigur asa s-a intamplat. Ma trezesc la 9, ma invart, ma sucesc, fac ceai, mananc, ma uit la ceas 10 si 15. Pai cum sa inveti la biologie intr-o jumate de ora? Vin acasa de la scoala... pai cum sa invat la romana cand azi mi-a iesit pe ochi toata caracterizarea lui Moromete?
Ieri, e vineri dupa-amiaza/seara... ma relaxez.
NU! ma pot relaxa si daca citesc ceva...asa un picut la geografie.
Ia uite! notele de la Happy Ending, numai putin sa scot sintetizatorul sa vad daca imi iese ceva. Ma zdrangan o ora, dupa care ma salveaza Youtube cu un tutorial foarte bun. Mai stau o ora...gata! Pun mana pe fisele la geografie. Click pe Messenger sa dau sign out... Cand colo ce vad! Codruta: Rocket time! te uiti, nu?
Ce'i drept televizorul era dat pe eurosport dar eram decisa sa nu arunc decat un ochi in treacat la joc. Si cum sa faci asta cand te distrezi asa bine comentand cu Codruta?
Si uite asa...am invatat eu...(sa cant happy ending)
Azi, gata! Ma apuc de biologie. Si de maine...am sa ma tin serios!




pe bune...deja m-am apucat...acum faceam o pauza! :P

3 comentarii:

  1. Bun program!asa o sa invat si eu..la Pastele Cailor :D Cand imi canti si mie "Happy Ending"?
    No hope,no love,no glory..tra-la-laaa! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. relax...din experienta proprie, panica te va lua undeva prin mai-iunie. iar in cele 2 saptamani de vacanta inainte de bac vei invata cu siguranta. si vei luna nota buna la bac (tot din experienta spun asta si dintr-o modestie debordanta :-" ). prin urmare, take it easy!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai copilu, la mine e sesiune..si eu spun ca ma apuc de invatat de la inceputu semestrului:)) si uite ca maine am examen..si eu tot sper k o sa ma apuc de invatat pana la 6 cand plec de acasa:))

    RăspundețiȘtergere

Have your say: