duminică, 11 ianuarie 2009

copilarie







kudos to lori ;)

















si mai rodeam guma de mestecat in forma de tigari :))
si purtam manusi legate cu ata care atarnau tot timpul din geaca si ma incomoda ata aia la spate de muream :)(kudos to vara'mea pt manusi)
si jocuri:
de-a v-ati ascunselea
9pietre
tara, tara, vrem ostasi
sotron
sticluta cu otrava
flori, fete sau baieti
mima'
mamaliga cu malai, cum te pun asa sa stai
tarile,
ratele si vanatorii
hotii si vardistii
baba oarba
gardiana 10 (kudos to catalina ca mi-a amintit)
saream ata
si mai faceam si prajituri pe caramizi cu noroi si flori sau frunze de prin tufe.

ce frumos era :(






no comment...

*acest post ramane in stadiu neterminat pana mi se termina mie amintirile*
iar lista e deschisa daca mai stiti lasati comment sau spuneti-mi direct si adaug ;)

2 comentarii:

  1. da, da mie!!!!! evident! ca doar cine batea baietii la gardiana de ciuda k nu poa sa ii prinda:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. vai scumpa mea dar ce melancolica esti :(
    zambeste si nu uita ca si viata de om mare are farmecul ei ;)

    RăspundețiȘtergere

Have your say: