luni, 19 ianuarie 2009

are we human, or are we dancer?

......
Close your eyes, clear your heart
Cut the cord

Are we human or are we dancers?
My sign is vital, my hands are cold

And I'm on my knees looking for the answer

Are we human or are we dancers?

Pay my respects to grace and virtue
Send my condolences to good
Give my regards to soul and romance

They always did the best they could
And so long to devotion
You taught me everything I know

Wave goodbye, wish me well

You've gotta let me go
............

Da, era inevitabil un blog despre asta.
Imi place melodia la nebunie, ma terorizeaza de vreo doua luni. Dar abia ieri am bagat-o serios in seama, si m-am dat seama ca nu pricep nimic.
Adica, la inceput credeam, de fapt inca mai am impresia ca sunt niste versuri despre cineva care si-a pierdut increderea in tot? Bine, si care e chestia cu Are we human or are we dancers? Ce? un dansator nu e om?
Singura explicatie plauzibila la care am ajuns e ca, suntem oameni? adica suntem noi insine si facem ce vrem cu adevarat sau suntem niste "puppet on a string"/ dancers si ne sunt dictate toate miscarile si tot ce ar trebui sa gandim?
Da..si chestia asta ar explica si de ce renunta nenea la toate valorile...
Daca o fi sau nu asa, melodia asta ma pune totdeauna pe ganduri, iar raspunsul meu e ca suntem mai mult dancers decat human, dat fiind ca pana si secretara a venit si m-a intrebat pe un ton foarte rastit "Da' de ce nu dai BAC-u' la sport ca toata lumea?"
Pen'ca sunt inapta tanti de aia; numai ca la mine e vorba doar de un picior stalcit, pe cand la tine(si la multi altii) e vorba de intreg creierul sucit!


(i do not own this image)

2 comentarii:

  1. Melodia asta e absolut superba! postasem si eu la un moment dat versiunea live de la EMA.Absolut incredibila!Nu ma mai satur de ea.
    Da chiar,noi de ce nu dam bac-ul la sport ca toata lumea?cred ca avem o problema:NU suferim de "sindromul de turma"! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. PROBLEMA ?!? eu ... zic ca e bine ca nu dati BAC-ul ca "dancers" !!!

    RăspundețiȘtergere

Have your say: