vineri, 30 ianuarie 2009

blogger bloopers?

1. Ma da pe spate faza cu "finlandeza" cand vreau sa postez un comentariu la blogul cuiva.
Si imi apare casuta unde trebuie sa introduc codul iar in loc de submit, trimite, posteaza sau orice alt sinonim scrie Finlandeza!
Fiind niste litere care par a alcatui un cuvant le'am gugalit dar nu! nu am gasit nimic. nici in finlandeza nici in alta limba.
2. Editand "etichetele" pentru bloguri anterioare am ajuns in situatia degradanta in care trebuia sa scriu si "cocalari". Si ce sa vad? abia scriu "coc..." si blogger vine cu sugestia "cocalari". Va dati seama cata lume scrie despre aceasta lepra a societatii, pana si blogger stie de ei si stie ca asta vroiam eu sa scriu!


AAA...mi-a picat fisa :)) (da cam tarziu...de fapt mi-a picat mai devreme dar mi-era lene sa postez) uhmm... probabil e o traducere minunata a lui Google de la Finish...) -Good job google translate! stiam eu ca nu e bine sa imi fac temele de pe google :fisch:

EDIT: 7 FEBR. : Am observat ca nu mai scrie finlandeza, damn imi placea chestia aia, acum scrie Publicati comentariu, sau ceva de genul... oh, blogger you're not funny anymore!


*emoticons from MFC

Un comentariu:

Have your say: