luni, 26 ianuarie 2009

Alien-san!

(sau ridichea cu par)
Ma gandeam ca toti marii artisti au pictat/sculptat/desenat/imaginat numai perfectiuni si frumuseti absolute.
Nu e pacat ca sunt atatia oameni minunati dar ciudatei de tot si nimeni nu se gandeste la ei? Eh uite ca sunt eu aia. De fapt, a fost o incercare de o manga simpatica, dar dupa ce am terminat-o mi-am dat seama ca arata ca un extraterestru supus chimioterapiei, si m-am gandit ca si ciudateii merita sa aiba un locusor al lor unde sa fie admirati.
Asa ca luati de admirati.
(in conditii normale nu as fi recunoscut insusirea acestei creaturi, dar am auzit ca face bine pentru respectul de sine sa te lauzi cu orice prostie realizata.)
Ah...si iertare pentru chestiile ce o inconjoara sau ii trec prin cap, dar nu ma gandeam ca va fi asa elaborata si am inghesuit-o pe un colt de agenda. Eh na...o port cu mine mereu...e...muza mea)

Ce? mai vreti si corp? hai ca ati ras destul.


*ahem... si daca va bate gandul stralucit de a folosi minunata creatie fara acordul meu o luati pe cocoasa*

Un comentariu:

  1. da, cred k mi-o pun la avatar:)) sau o pun pe telefon sa fie si muza mea maine la examen:))

    RăspundețiȘtergere

Have your say: