duminică, 14 decembrie 2008

oh happy day!

Se pare ca Mos Craciun a citit blogul meu :D
... A inceput ca o zi gri, monotona, si mai ales ca o zi ingrozitoare...a unei anumite perioade din oricare luna. Ma imbrac sa plec la plimbare cand aud vocea mamei "Ninge afara!!!" evident ca am inhatat aparatul foto si geaca (fapt ce aveam sa il regret dupa o ora cand m'am intors si mi'am luat fular,manusi si fes) si am plecat..
Poze...ioc... o cioara in tufe dar si aia cu zoom (yuck!)
dar asta nu conteaza. am alergat dupa fulgi, si am degerat (yaaaaay!) si am prins si protestul suporterilor de la poli iasi...(minunat :|)
a...si sa nu uit dimineata am desenat! o fetita cu fes, fular, manusi si codite. nu e gata dar seamana cu ruxi de azi. (da! pentru cine e curios am terminat Maduva! asa ca aveam dreptul sa ma prostesc si sa desenez :P)
acuma...am stelute pe fata(da de alea aplicate sclipicioase), bujori in obrajori, codite, carare stramba, modele pe unghii si un zambet pe care nu mi'l strica nici gandul ca maine am filosofie si ca trebuie sa fac referatul la muzica.
si sper sa ninga in continuare!
MOS CRACIUN EXISTA! trebuie doar sa'i ceri ce vrei :)

somn usor!

2 comentarii:

  1. Mos Craciun ne-a pacalit azi, asta nu a fost ninsoare, dar sper ca ne-a pacalit pt ca maine dimineata cand ne trezim sa avem aceeasi bucurie pe care o aveam cand eram mici si ne trezeam iar afara era alb totul :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Let it snow,let it snow...!si eu m-am bucurat degeaba..oricum e o perioada frumoasa!ouch...uitasem de muzica:-S

    RăspundețiȘtergere

Have your say: