sâmbătă, 13 decembrie 2008

Iarna si doruri


E decembrie si e frig... nu e chiar atat de frig pe cat mi'as dori. (Nu e un blog cu nota melancolica. E un blog vesel ca a venit iarna si vine Craciunul.)
dar nu e zapada...si asta e trist...
mi'e dor sa inot in zapada pana la genunchi, sa imi pun fular, manusi si bocanci si tot sa vin in casa cu picioarele ude si degerate, cu bujori in obraji si sa fac condens in nas cand intru la caldurica.
Mi'e dor sa stau in pat cu un ceai fierbinte cu un vraf de carti langa mine, sa ascult "Albumul Alb" al lui Andries si sa ma uit pe geam si sa vad norii grei care cern fulgi mari.
dar uite ca incalzirea globala imi strica planurile...
Acum pot doar sa stau in pat cu cartea de biologie (poate asa termin si eu maduva spinarii) sa ma uit cum bate soarele in mijlocul lui decembrie si sa beau un ceai fierbinte care sa ma incalzeasca mai tare... si sa nu pot sa ascult "Albumul Alb" ca nu merge.
de ce imi mai e dor... de un concert de jazz, de iasiul de alta data (nu din anii '60 ...din anii '90-'98 cand nu erau caini si nici cocalari sau pitzipoance)
si cel mai tare mi'e dor (ca sa fie in ton cu ce am scris mai sus)...sa ma dau cu saniuta si sa ma doara fundul a doua zi (scuzati...posteriorul) .
Si mi'e dor de biscuitii Siret pe care ii mancam tot iarna muiati in ceai ca erau prea tari ca sa musti din ei... acuma sunt 2B+C si dupa ce musti din ei maturi firmiturile o saptamana.
of...si a ajuns in final un blog cu nota melancolica...
dar imi trece repede ca ma duc in pat cu cartea de biologie.
ne mai vedem cand termin cu Maduva.


---rxndr.

Un comentariu:

  1. sau poate erau si caini si cocalari si pitzipoance, dar noua nu ne pasa pt ca noi aveam iarna noastra :D
    si biscuitii siret poate chiar semanau cu 2B+C , dar noi aveam zapada pana la genunchi si fulgi mari care ne mangaiau obrajii mereu si mereu...
    m-am intristat, vreau zapada si vreau sa ma bat cu zapada ca atunci cand eram mica :-<

    RăspundețiȘtergere

Have your say: