joi, 18 decembrie 2008

intuneric, urat, frig(sau nu)

oare o fi sindromul SAD?
e bezna... la 4 m'am uitat pe geam si ma gandeam ca trebuie sa fie 6 sau 7....apoi m'am uitat la ceas si am aflat ingrozitorul adevar...
oare asta inseamna ca imbatranesc?...pana acum nu ma deranja ca vine iarna si cu ea vine si intunericul...poate pentru ca aveam zapadaaaaa.
acum ploua... asta nu e decembrie cineva ne'a pacalit!
sau poate vremea nu are ceas... si noi cu ceasurile si calendarele noastre am ajuns prea repede in decembrie si timpul crede ca e inca octombrie... (asta ar insemna ca o sa ninga de ziua mea...hmm..)
ma gandeam ca poate emo aia au radacinile prin laponia pe undeva... unde nu e lumina si de aia stau pe intuneric si plang....ca asta iti vine sa faci cand e intuneric!
(si ce e mai frumos de la vecina de sus sau de jos...sau din stanga sau din dreapta...sau cui ii pasa?!!! se aud niste bocete care probabil pentru ea inseamna colinde....colindele ar trebui sa fie vesele!!! se naste... nu moare...de paste ce mai ascultati?)
si ca sa nu ajungem cu totii intr'un stadiu atat de deplorabil hai sa ne inveselim cu ceva....
uite asa se trece mai usor de iarna :D

iar in caz ca va plictisiti si vreti sa scapati de ce ati pus dupa prajituri...here's a little dance for you :D




ce...credeti ca sunt dusa?...vi se pare...e de la lipsa de lumina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: