sâmbătă, 13 decembrie 2008

Draga mos craciun!

Ca sa nu mai strang fesuri in dulap (cu toate ca imi plac si stiu ca o sa'mi cumpar singurica pentru ca n'am sa rezist) am sa'ti scriu o scrisorica anul asta ca e mai bine sa fiu directa...
a da, sa stii ca am fost copil cuminte, am papat tot (dar asta intra de acum la neobrazare, nu?), am impartit cartile si pixurile cu colega mea, si stii tu in general ca sunt copil cuminte...asa ca te rog frumos urmatoarele:
  • patine de gheata pentru piciorusele mele ciudate
  • o hainuta cu maneci pentru mainile mele mult mai scurte decat ale persoanelor de 1,75m
  • (asta stiu ca am facut un apropos la cine trebuie dar ramane pe lista) ceva frumos de la Ikea
  • ghetute simpatice si elegante (stii tu...sa se potriveasca la hainuta)
  • et la piece de resistance... la creme de la creme.... Mika- Live at Parc de Princes Paris (dvd'ul ca pe Mika pot sa'l vreau eu mult si bine...)
si cam atat... da'...sa nu uit ca VREAU ZAPADA!!!! si daca aia 5 fulgi care cadeau cand am terminat eu cu Cambridge'ul au fost un cadou sa'ti fie rusine nenea ala care dai zapada ca meritam mai mult :(.... bine fie... multumesc si pentru atat.

*hint pt Mos Craciun: pe 20 sunt reduceri in carrefour

Un comentariu:

  1. nu stiu la cine ai facut tu apropo-uri de Ikea, dar ai facut bine si poti sa ai toata increderea ;)

    RăspundețiȘtergere

Have your say: