joi, 16 aprilie 2009

SUPERGLUE lipeste. TOT!

Nu cred ca este cineva care a folosit la viata lui superglue si nu si-a lipit degetele.
Daca este cineva ...sa nu se bucure ca o sa vina si vremea lui.
Dar ce te faci cand superglue nu iti lipeste doar de degetele intre ele ci si de altceva... sau lipeste altceva.
1. Daca folositi superglue aveti grija la picaturile care curg pe jos. Nu puneti mana ca ramaneti lipiti...in cazul meu de gresie. Daca ramaneti lipiti dati cu acetona si se duce usor.
Ce faci cand nu ai voie sa pui acetona unde se lipeste?
2. Daca reusiti sa puneti superglue in gura dati repede cu multa apa. Se coaguleaza in contact cu apa si iese usor fara sa ramana pe limba, gingii sau obraji.
Cu dintii e alta problema. Aici...am auzit din mai multe surse ca merge cu margarina. Da suna penibil dar rasina in contact cu macromoleculele de ulei se dizolva. (Cu unt nu merge... am incercat eu.)-> how to remove superglue from mouth
Daca vi se lipesc buzele(sau chiar degetele) NU TRAGETI. dezlipiti usor ca altfel dezlipiti de tot.
3. de pe haine sau materiale...SORRY...incercati cu acetona daca nu se strica. Oricum ramane patat.
4. A da...mare grija la ochi. Nu inchideti ochiul si clatiti cu multa multa apa. Superglue ataca proteina din ochi si il poate afecta. De obicei dureaza cateva zile iar apoi ochiul isi revine. Daca vi se lipesc totusi pleoapele udati din abundenta si aplicati un tifon. Ochiul se va deschide dupa 4-5 zile.
In ambele cazuri este nevoie sa mergeti la doctor, chiar daca nu au existat cazuri in care superglue sa produca afectiuni permanente.

Multa bafta.
yours, supeglue teeth --rxndr.

4 comentarii:

  1. cum le stii tu pe toate... mai mai mai... Mai ai degetele,sau numai amprentele iti lipsesc?

    RăspundețiȘtergere
  2. @kameluna: degete mai am :)) cu dintii sa vad cum raman :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi s'au lipit genele intre ele si n'am avut rabdare sa stau 4-5 zile:))...asa ca le'am taiat pe cele de jos.:-<. Dar macar pot sa clipesc.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. au! sper sa iti creasca repede inapoi! :))

    RăspundețiȘtergere

Have your say: