duminică, 12 aprilie 2009

Manifest impotriva tinerilor emo, punk sau extraordinari.



M-am hotarat! De azi ascund blugii, scot rochitele si fustitele. Imi pun fundite in par, palariuta de paie cu panglica, cercei si bujori in obrajori. Zulufii ii am de la mama natura. :p
La ora 5 beau ceai din ceainic cu floricele si cu farfuriuta pentru biscuite. Imi umplu dulapul (e deja plin aproape) cu ceaiuri sofisticate si biscuiti.
Baschetii si papucii rufosi ii pastrez pentru ora de sport. Imi scot din cutii sandalutele, pantofiorii si balerinii.
Ciorapei colorati, cu buline si cu dungulite, in loc de blugi sau colanti.
Daca ploua iau umbrela, pelerina de guma verde si cizmulitele de guma.
Si in camera pun floricele colorate. (Nuuu asta nu! posterele cu ronnie, mika, ice age si wile coyote raman!)
Nu mai vreau sa fiu un copil zalud. Ma fac cuminte si alintata.
(nuuuu inainte nu eram alintata).

P.S.: Noroc ca am de invatat pentru BAC si Admitere ca de nu ma apucam sa invat sa cant la pian.

Eu nu mai vreau sa fiu ca toata lumea. Vreau sa fiu eu speciala si diferita.
Daca nu va convine ma pupati la panglica de la palarie.


Tsssk si tu vara'mea daca citesti sa nu zici iar ca am sechele si traume din copilarie. :))

Un comentariu:

Have your say: