joi, 30 aprilie 2009

Avem liber la ofticat...

Cand Bucurestiul vine cu o lista de artisti pentru BestFest de iti culegi mandibula de pe jos...iata ce se intampla la Iasi.
La Iasi, pentru luna mai erau programate doua (sau cel putin atat stiu eu) festivaluri de Jazz. Richard Oschanitzky (ca in fiecare an, din cate stiu eu intre 8-10 mai) si New Jazz Festival pe 22-24 mai.

Avand in vedere ca maine e 1 mai, mi se pare ciudat ca pana acum pe pagina primului festival mai sunt inca prezentati artistii de anul trecut, iar pentru anul asta nu se da nici un detaliu.
Pentru NewJazz, insa toate paginile de pe net descriu amanuntit artistii care vor fi prezenti la festival. Dar hai sa nu ne entuziasmam si sa cautam mai bine.
Festivalul NewJazz a fost amanat azi, din cauza Crizei Financiare. Primaria nu poate suporta asemenea cheltuieli "imense", cand economia mondiala e la pamant.
Scrisoarea prin care se explica motivul o gasiti aici. Nu merita sa mai comentez halul in care a fost redactata si nici scuzele patetice cu care au venit cei de la primarie.

Asa ca luna mai se anunta o luna numai buna de stat in casa si dat cu capul de pereti. Mai nou nici cu bicicleta, role sau cu catelul nu mai poti sa te plimbi in parcuri, si nici sa calci iarba. Amenzile sunt intre 250 si 400 de lei.
"Alo...dom' primar!?...da cu puricosii vagabonzi ce facem? pe cine amendam in cazul asta?"


eu am plecat la invatat sa iau note mari la Bac sa intru la facultate si poate ma lasa si pe mine tata la un festival in europa la vara.

Pe curand, va urez ofticare placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: