marți, 10 martie 2009

Ironie

Pentru ca m-a intrebat Codruta daca somez cu postatul pe blog... Pai cam da... de fapt mi-era inspiratia in greva si viata mea foarte plictisitoare. Si, ca sa nu ma ascund dupa deget...sau ma rog dupa mouse, intamplarile din zilele trecute in combinatie cu noul ei blog mi-au trezit pofta de scris. (imi cer scuze ca am imprumutat inspiratia de la tine codra...iti raman datoare)

Ma gandeam...azi in timpul orei de...ceva... ca e ciudat cum dupa multi ani petrecuti intr-un grup (de colegi, spre exemplu) in final ajungi sa tii legatura destul de stransa doar cu cei pe care fie i-ai detestat sau fie te-au detestat ei pe tine. Poate nu se intampla asta tuturor dar pentru ca mie mi s-a intamplat mai mult decat o data ma pune pe ganduri. Cu persoana de care ne bateam joc, sau care ma calca pe nervi doar la simpla aparitie, cu acea persoana vorbesc acum cel mai des, iar cu cei cu care m-am inteles foarte bine, cu toate ca ii vad poate si de 3 ori pe zi, cu acele persoane ma salut in treacat... Nu imi dau seama daca m-am schimbat eu, sau daca s-au schimbat ei...sau poate ne-am schimbat cu totii...
In final, acest lucru nu ma deranjeaza foarte mult.
Insa ce ma enerveaza la culme este atunci cand ma decid sa nu mai vorbesc cu o persoana, sa o ignor si sa ma detasez pentru ca ...nu imi place compania ei, pentru ca nu am nimic bun de invatat din compania ei... si atunci primesc o invitatie de la ea, sau se intampla ceva, se baga in seama, apare un proiect de grup orice..si pentru ca am fost "amici" o bucata de timp nu pot sa refuz...din simplu bun-simt.
(se subintelege ca atunci cand chiar vrei sa accepti o invitatie de la cineva isi baga ala mic si negru coada si de-al naibii nu poti...)

Asadar... de azi m-am decis sa fiu nesimtita. M-am trezit cu gandul ca am sa ignor complet persoanele demne de asa ceva... dar...am rezistat o ora, doua, trei...si intervine bagarea in seama, acel cineva trebuie sa intrebe ceva si trebuie lamurit. (mai greu e cand nu se prinde din prima), apoi o face pe-a desteptul si iti comenteaza...tie care l-ai ajutat.
Ce-i de facut atunci? Scrii un blog... te calmezi..si daca o sa citeasca blogul nu-i bai ca oricum nu se prinde...si daca se prinde...atunci e bine pentru ca am reusit sa fiu nesimtita si e mai bine sa ne ignoram reciproc.

I made my plea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: