sâmbătă, 28 martie 2009

de ziua mea...

Vreau sa am o zi perfecta. Vreau sa primesc flori, felicitari si imbratisari calde. Nu vreau sa vad nici un ipocrit. Nu e nevoie sa imi spuneti "la multi ani" daca va stau in gat. Ca si voi imi stati in gat. Am mai zis eu...ignorarea reciproca e cea mai buna...
dar...revenind la un subiect mai placut... Vreau sa fie vreme frumoasa de ziua mea. Cineva m-a auzit cand am cerut zapada de Craciun..poate imi da si soare de ziua mea.
Vreau ca de ziua mea sa nu imi spuna nimeni Ce mare te-ai facut! Vreau sa stau undeva cu cele mai dragute persoane pe care le cunosc si sa joc rummy, go, tintar, nu te supara frate, carti si morocco.
Sa papam junkies si tort. Nu vreau bere de ziua mea. Vreau suc, ceai si niste cocktail-uri sofisticate.
Vreau Ceai intr-un set de ceai finut si dragalas. (nu am cescute sau ceainic asa ca *Hint*), Vreau patine de astea, (hint again) si nu stiu ce altceva mai vreau.
Vreau sa iau BAC-ul si admiterea. Astea sunt dorintele mele. Asta am sa imi doresc atunci cand am sa suflu in lumanari. A da...vreau sa aprind lumanarile pe care le-am cumparat deja de o luna. Asa ca vreau un tort dragalas.
As vrea sa joc si twister...dar am jucat azi in Copou. Fara covoras. Doar eu si picioarele mele sucite. Vreau ca pana la ziua mea sa pot sa topai din nou.
Nu vreau cadouri exuberante...daca vreau ceva vreau ceva mic si dragalas. Dar va rog eu nu de pus in vitrina sau pe alte rafturi.
A si vreau multe multe multe baloane de ziua mea. Si... FLORI :D

http://pageslap.files.wordpress.com/2008/11/up-pixar.jpg
(*photo Pixar- UP)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: