luni, 23 martie 2009

Twiliiiiight!

Nuuuuuu nu se poate...ba da...am fost si am vazut Twilight. Convinsa ca nu o sa imi placa m-am lasat dusa la film gandindu-ma ca am sa imi schimb parerea....well... not!...quite.
1.Nu pricep de unde si pana unde disperarea dupa ...Robert Pattinson...e ..dragut dar dupa parerea mea nu e nici un fat-frumos...
2. Povestea? Mi se pare de-a dreptul ... seaca...el, vampirul evoluat care nu se mai ghideaza dupa instincte sta retras ca sa nu dea de vreo tentatie cand apare...ati ghicit...EA! si bla bla bla nu mai are sens sa continui ca stie toata lumea ce se intampla.

Dar mnah...cum am fost sfatuita sa nu mai fiu asa negativista haideti sa va spun ce mi-a placut la film.
1. Peisajele sunt superbe. Si au fost singurul motiv care m-au tinut in sala cand am vazut ca sugatorul de sange mai si zboara.
2. Muzica!!! intotdeauna muzica dintr-un film a contat enorm pentru impresia mea finala. Asa se salveaza Twilight ca nu il trimit cat colo si da... caut bucatele din el pe youtube pentru ca are efecte dragute cu muzica foarte faina.
Si asta e medolia care o am in cap de sambata: http://www.dailymotion.com/video/x7b3xe_bellas-lullabytwilight-soundtrack-v_music
In film impactul e foarte puternic pentru ca restul coloanei sonore se axeaza in mare parte pe rock.
ca de exemplu:

Muse - Supermassive Black Hole
Asculta mai multe audio Muzica »

Muhaha!

a...da si imi place la nebunie (dar nu se pune ca imi placea demult) volvo c30.

3 comentarii:

  1. offf... oaie nr 2 ( ca esti mai mica :P ), nu ti-am spus sa scrii pe blog ce ti-a placut la twilight, asta am inteles din descrierea ce mi-ai facut-o cand ai venit de la film, spuneam sa ii dai blogului o nota mai optimista si sa spui ce-ti place si ce apreciezi in general, pt ca deocamdata ne-ai informat ce nu-ti place in genere, la scoala si la orasul iasi :P

    RăspundețiȘtergere
  2. oaie nr.1. (daca eu is nr2 atunci tu esti 1?) m-am prins...da simteam nevoia sa ma exprim in legatura cu twilight si asa am urmat sfatul sa vad si partea buna din filmul ala pentru emo-wannabe :P
    GATA :D

    RăspundețiȘtergere

Have your say: