vineri, 6 februarie 2009

Precious Times



Poate vi se pare un cliseu, insa pentru mine chiar asta inseamna clipa perfecta. Un vin bun, o carte buna, si o muzica de fundal in acelasi ton. Am auzit multe persoane cu aceeasi idee, insa nu stiu chiar cat credeau in ceea ce spuneau si cat sau ce insemna pentru ele o carte sau o muzica buna.
Imi vine sa scriu acest post in engleza, mi se pare ca s-ar potrivi mai bine. Parca romana nu e facuta pentru asa ceva. Engleza parca mangaie momentele astea de ....self enjoyment, parca e facuta special pentru a descrie poza. Pe de alta parte, si spaniola, sasaie si accentueaza notele amar- acrisoare ale vinului. Dar romana mi se pare ca merge ca nuca-n perete la toata chestia asta. Sau poate doar mi s-a urcat mie vinul la cap. Fie, nu despre asta vroiam sa vorbesc...
Am ales pentru poza primele carti din biblioteca la care tin ca la ochii din cap. (Mai sunt multe altele, dar 3 e numarul perfect, nu?)
In acele carti sunt clipe minunate, vise traite in mijlocul zilei, in mijlocul noptii, si chiar in orele plictisitoare de latina, economie etc. (da...uite cum am stricat frumusete de post). Pe CD se aseaza visele din carti, si zboara in aer pe langa urechi, invaluie totul in vise si ii cuprinde si pe ceilalti, sau asa imi imaginez eu. Vinul si mirosul hartiei de carte te aduc la extaz, te fac de tus si intri in carte cu totul.
De ce iarba?, de ce Marijuana, heroina si alte prostii cand e asa simplu sa visezi, sa fii fericit, intr-o alta lume?
As vrea macar pentru un moment lumea toata sa se opreasca si sa citeasca primele pagini de la Paddy Clarke, ha ha ha! sau de la orice carte, si pot sa jur ca s-ar opri razboaiele si ca totul ar fi minunat.
Poate acum radeti de mine, poate mi s-a urcat tare vinul la cap, poate maine am sa ma sperii de ce am scris aici, dar vinul scoate la iveala adevarul, si asta inseamna ca tot ce am scris e adevarat.




Am stiut ca vei fi un bun iubit cand am remarcat ca miroseai intotdeauna cartile inainte de a le citi, in special pe cele cartonate... Acum, iubeste-ma!" (Marry Fallon)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: