sâmbătă, 7 februarie 2009

Katy Perry

...M-a starnit Tatiana.
Inainte sa imi sariti cu totii in cap, imi place cum canta, am avut o perioada cand ascultam doar Katy Perry ....si Mika. (Da stiu, Ioana, la inceput am detestat-o, m-am razgandit, ok? :D)
DAR, exista o mica problema. Toate cantecele ei au aceeasi tema... One of the boys, am inteles ca este un Dork de la inceput cand nu era de acord ca tu te-ai pupat cu o ea, si mai apoi, cand l-ai trimis sa se spanzure cu esarfa de la H&M(pe mine inca ma mai amuza cantecul ala...l-as putea dedica vers cu vers muuuultor persoane), si dupa cand urli la el ca nu se poate hotari si poate numai el stie de ce zice "yes" la sfarsit...
We get the pooooint.
M-as bucura daca ar varia putin temele, poate as asculta-o din nou.
Pe de alta parte, cantecele ei transmit acei nervi si acea stare de a strange de gat primul barbat din fata ta, incat trebuie apreciat modul in care isi comunica sentimentele prin muzica. Dar cum nu vreau sa fac nici o crima, nu o mai ascult pana nu canta ceva de floricele :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: