marți, 29 iulie 2014

Danemarca 6 - marecatinimameamarecatinimamea

Parca altfel simti ca ai facut 5 ani de medicina cand iti spui parerea la raport si cineva o ia in considerare. Pentru ca acasa nu am curaj sa deschid gura in timpul vreunui raport ca doar parerea mea nu a contat vreodata, din clasa I pana acum, ba am mai luat si un 4 candva pentru ca aveam o parere gresita. Dar cand oamenii astia tin raportul in engleza doar pentru tine te simti automat invitat sa participi. Si am deschis gura fara imi dau seama dar, surpriza a venit cand reactia a fost... "yes... it could be... it is very rare but maybe"; nu ma supar nici cand raspunsul e "no, we don't think so, because..." si nu because esti prost ci pentru ca because ceva nu se pupa.

Am avut musafiri la amiaza. Cred ca am pus inapoi tot ce am biciclit o saptamana but I regret nothing. A, si daca prinzi totemul cu degetele de la picioare la Jungle Run nu se pune. :sad: dar am castigat oricum :))

Copiii cresc frumos in Danemarca. Nu se crizeaza nimeni ca pustiu' a pus gura pe teava de la stropitoare, ii ia stropitoarea si il invata sa sufle in ea ca sa scoata zgomote faine. Copiii stau desculti si "nu ii trage la spate". Mananca inghetata si nu fac amigdalita chiar daca isi baga lingura in gura tuturor de la masa, nu da nimeni cu spirt pe ea.

Inca nu m-am obisnuit sa am prioritate pe strada cand merg cu bicicleta. Probabil ca toti soferii ma considera cam tampitica atunci cand eu incetinesc "sa treaca masina" si masina opreste ca sa trec eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: