duminică, 27 iulie 2014

Danemarca 3 - watercolours

Am văzut băiatul! E mare, speriat și mă așteptam să miște! 5 minute m-am holbat doar la degetele lui de la picioare. Apoi la păr. Genial realizat! De băiatul lui Ron Mueck vorbesc, ăsta de aici. (http://farm9.static.flickr.com/8026/7457135118_19a20f0399_m.jpg)
Andreas s-a înțeles bine cu el, apoi am tras un ochi deasupra Aarhusului printr-un curcubeu.
Intr-o camera m-am întâlnit cu multe Ruxi; în camera de lângă era o sculptura inspirata din credința celtilor care credeau ca în ea se găsește sufletul cuiva care a murit. Minunea aia e conectata la observatorul din California și de fiecare dată când moare o stea sculptura se aprinde.

Dupa ce am mâncat nițică artă și am înotat în culori, m-am dus să salut marea! Demult nu m-am bucurat atât sa o vad. Am sarit ca un copil mic in valuri, alături de meduze.

Și așa a trecut ziua. Am descoperit centrul turistic care nu e asa de turistic, e minunat. E o bijuterie pe malurile canalului, cu terase si restaurante de ti-ar trebui o viață sa le încerci pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: