duminică, 2 mai 2010

Şi-acum... Pupă-mă!


Garlic Knots,
noduri(sau nu... ) cu usturoi!

am gasit reteta asta acum cateva zile si am zis ca am sa o incerc intr-o zi... si asta pentru ca maine am colocviu la biofizica si nu e nimic mai relaxant si mai util decat sa faci niste placintele, sa stergi praful, sa faci o plimbare, sa instalezi un program de care nu ai nevoie, sa vezi ca nu merge si sa il dezinstalezi...ăăă unde eram?...a la usturoi.

reteta:
o cana cu faina
o lingurita de zahar si una de sare
si inca una de drojdie
jumate de cana cu apa la temperatura camerei
vreo 6 lingurite de ulei de masline
vreo 4-5-6 catei de usturoi taiat marunt si patrunjel din belsug.
eu mi-am luat libertatea de a pune si un pic (mai mult) zahtar si chimen.

a..,.patrunjelul ideal ar fi sa fie proaspat. eu n-am avut decat de ala din plic si mi-era putintel lene sa ma duc pana jos la aprozar.

Amestecati faina cu zaharul, drojdia si abia la sfarsit cu sarea... am auzit ca nu e bine sa se intalneasca sarea cu drojdia devreme. Dupa, se pune putintica apa pana se leaga, niste ulei si se lasa la crescut.
Cat se incinge cuptorul si creste aluatul se face sosulica: usturoi, ulei si alte condimente si niste sare.
Cand e gata aluatul se intinde, se taie fasii, care se... fac noduri daca vreti si daca puteti, daca nu, nu-i bai. Se ung cu sosul de mai sus si se dau la cuptor vreo 12 minute. Cand se scot se arunca niste patrunjel pe ele si se papa imediat. (cu Sana batuta bine!)
Pofta Mare!

P.S.: ca deh...sunt gospodina...stie cineva ce sa pun pe un deget fript care ustura? :(

6 comentarii:

  1. Nu stiu ce sa pui pe un deget fript dar pot sa-ti spun unde sa-l bagi =)). Cat despre noduri....POATE NU-MI ADUCI SI MIE DATA VIITOARE.

    RăspundețiȘtergere
  2. well, era f bine sa fi pus sare imediat dupa ce te-ai ars, poti sa incerci si acum, iar dupa hidrateaza-l din plin, eventual tot cu ulei, dar sa nu fie incins :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))multumesc!sare..de fiecare data uit... eu l-am bagat in congelator si dupa l-am tinut lipit de freezer-ul de la aparatul de epilat xD

    RăspundețiȘtergere
  4. ei na, k asta-i buna, cum sa-l tii pe freezerul de la aparatul de epilat?? Ma rog, trecand peste asta, reteta pare excelenta. Am sa o bat pe mama la cap sa ne faca si noua. Btw, dk mai vrei chestii de genul ala, fa paine neagra cu usturoi. Se iau feliile, se prajesc in putin ulei, se ung cu usturoi(mujdei)bine, bine, dupa care se mai prajesc o data in ulei. Calory bomb care are insa un gust demential. Am mancat in Letonia and we couldn't stop!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm stiu stiu. lasa ca data viitoare cand mai fac you're my guest :D se fac foarte usor ;) you just have to mind ya fingers!

    RăspundețiȘtergere

Have your say: