miercuri, 30 septembrie 2009

See you soon...

M-am agatat de vara pana la ultima raza de soare, pana la prima picatura de ploaie...pana in ultima zi de vacanta. Time to let go now... O sa mai fie vara si o sa mai fie vacanta...dar nu o sa mai fie vacanta de liceu... de 3 luni de frecat menta.
Acusi se inchid terasele... (ceea ce pe de o parte ma inveseleste ca am sa raman si eu cu ceva lei in portofel si, nu o sa mai fie atat de evidente tentatiile cand incep scoala...ma scuzati..facultatea.)
Teiul vandalizat de primarie de sub geamul meu s-a ingalbenit de tot, pasarile nu se mai trezesc la ora 5 sa-mi ciripeasca in geam si pepenii din kaufland s-au ofilit.
Dar am un coltisor in camera unde e vara in fiecare zi...unde se lafaie scoicile si pietrele de pe malul marii din Grecia, unde imi zambeste Dr. Andersen din Danemarca si miroase a munte de la conurile de brad din Vatra Dornei...ah si unde stau minunatiile alea colorate de umbrelute din paharele de suc de la terase.

Asa ca acum va las...ma duc sa imi aranjez blugii lungi...sa impachetez rochitele si fustele si sa scot umbrela ela ela ela.

Ne vedem la anul, printesa calda cu stropi de mare si de soare!

Summer splash!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: