joi, 15 octombrie 2009

random again :)

inspired by V on the i'm in love with... thread


Si m-am gandit sa va spun ce imi place acum...

Imi place vremea de afara pentru ca pot sa ma infofolesc si sa fiu dragalasa si lenesa.
(am sa injur peste doua saptamani cand am sa tot pun haine pe mine si n-am sa ma pot misca...dar pana atunci i'm happy)
Legat de vremea de afara (care se resimte si in casa
, multumesc tati pt caloriferSmileys ) Photobucket

cute things that keep you warm and happy!

Mi-a placut ca desi am ramas fara carti de la biblioteca (sac!macar am dormit in patul meu si nu pe banca!) am stat la caldurica cu ceai, biscuiti si reviste photo in Sage cu buftine prietenoase!
Imi place ca am inceput ziua cu un apel de la revista Glamour in care o tanti mi-a zis ca sunt norocoasa castigatoare a lunii octombrie!
Imi plac florile de la Primarie!
Imi place bascutza mea noua cu nasturel!
Si imi place la facultate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: