luni, 1 iunie 2009

quite dark stuff...

Influentata si de ziua de azi petrecuta prin toate anticariatele si librariile din oras...dar si de bloguri noi peste care m-am impiedicat m-am gandit sa va impart putin din sofisticariile cu care imi umplu timpul.
Bla bla bla...imi plac tom si jerry, looney tunes and co. normal. Nu! nu imi plac porcariile alea de desene cu roboti si "super"-eroi care modifica ADN-ul.
Ok...trecem repede la subiect.
...bine cunoscut, nu cred ca mai are nevoie de alte adjective pe langa el..Tim Burton. Am gasit in librarii "Melancolica moarte a baiatului stridie" si am ramas paralizata cand am vazut pretul. :( Of! Dar, MARE E GRADINA TA GOOGLE SI MULTE INCAP IN EA! :D
Cartea o gasiti aici.

JAMES

"Unwisely, Santa offered a teddy bear to James, unaware that he had been mauled by a grizzly earlier that year"

Si ce ma mai fascineaza sunt desenele lui Jim Woodring. Ii gasiti blogul la mine in blogroll.

Sunt atat de fantastice. Chiar te uiti la ele si te trezesti in alta lume, care, chiar daca e ultra fantastica are sens si ti se pare chiar normala. (mnah...nu stiu, cel putin mie mi se pare)

http://www.lastgasp.com/pics/puppus.jpg

pupshaw and pushpaw... inca imi ia mult timp sa le pronunt numele la amandoi.

si un domn cartita.


all pictures property of Tim Burton; Jim Woodring.


Si va las ca blogger iar imi face figuri. A...nu inainte sa ma laud ca abia astept sa pun mana pe...

da da stiu...MIKA! dar e ilustrat de Jim Woodring, Sophie Blackall, Lanvin, Richard Hogg, Es Devlin, Paul Smith si altii. (woop woop). google them ca merita ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: