sâmbătă, 23 mai 2009

BD si cultura in general.

Una calda una rece...cam asa vin postarile mele pe blog. Azi scriu despre ce frumos e ca mai sunt oameni cu initiative si idei bune in oras. Sincer...fara British Council si CCF nu stiu ce m-as face in orasul asta paradit.

Da'...revenim la ganduri pozitive. M-am bucurat enorm de Salonul de benzi desenate. M-am bucurat sa aflu ca nu sunt singura care priveste cu drag benzile desenate. De mica eram atrasa de cartile cu BD-uri. Felicitari organizatorilor si artistilor. Abia astept si editia de anul viitor.
http://www.ziaruldeiasi.ro/files/cms/z_is/current/2009/05/19/afis_salon_bd_iasi_72.jpg
Si acuma sa trecem la una rece ca asa-s eu mai a draculu'

Ma asteptam totusi la ceva mai ... mai MARE, mai dezvoltat... pentru ca auzisem ca va fi unul din evenimentele importante ale anului. Dar, ce-i drept, a fost destul pentru micul public care mai gusta BD-urile. Avand in vedere ca toata lumea se uita ca la o ciudatenie cand cautam disperata BD-uri vechi(cu Pif, si nu numai), si ca toata lumea (care o cunosc) zice ca BD-urile sunt pentru copii nedezvoltati, este normal ca editia de anul asta, editie pilot, sa fie mai restransa. Sper ca pana la anul sa se mai popularizeze aceasta forma artistica si sa avem parte de o editie MARE si cu adevarat importanta.
Totusi, pentru cat de "importanta" e cultura BD in romania, a fost o chestie faina si destul de dezvoltata.

Alt lucru care m-a lasat cu gura intre-deschisa (o deschideam de tot dar era frig in sala).
Am fost la film. Eu si inca doi prieteni. Ajungem la casa, tipa se uita cam ciudat la noi...dar noi insistam sa intram.
Trei consumatori de energie. Asa ne-am simtit cand am intrat in ditamai sala si eram doar noi. Nu m-as fi mirat sa se intample la Republica/Victoria unde paralizezi pe scaune. Dar la Moldova? si la un film de nota10?

Despre asta am scris si mai jos... Nu au fost bani de Oschanitzky, nu au fost bani de NewJazz festival dar au fost bani de Festivalul Cocalarilor, Manelelor si Prostimii (a se citi festivalul berii).
Nimic, pentru cultura in Iasi... Iar cultura incepe sa dispara incetul cu incetul...e trist.
mda.. cam atat, pe azi.

sa termin tot intr-o nota pozitiva, Les nuits de la nouvelle lune : « Le dernier Godot »
25 mai, 20h00.
tot la CCF :), evident.

Inca o data HURRAY pentru BEDON!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: