marți, 2 iunie 2009

Google mania


Fenomenul google e deja resimtit peste tot. Daca stam si ne gandim (noi, generatia '90+) cum am trece prin liceu fara google? Pe cine am intreba ce se intampla cand izbim un hard de perete, cand apar noi soft-uri apple sau ce se intampla cand ne lipim cu superglue? (da, am ramas cu traumatisme dar am observat ca e o postare care are succes. Sper sa va dezlipiti usor vizitatori dragi)
pentru google s-au facut petreceri si sarbatori speciale. englezii l-au adoptat ca verb. Google it, quick! logo-ul google a devenit material de colectie sub toate formele sale festive.
yahoo si motorul lui de cautare nu prea prezinta mare pericol in materie de concurenta pentru google, dupa parerea mea. Dar ati auzit de BING?
cu interfata mult mai atragatoare si chiar imi place cum afiseaza imaginile, noul motor de cautare de la microsoft pare destul de serios. (a, la el a lucrat si un roman)
mda.. si totusi google cred ca este deja o legenda si e cam greu de dat jos din locul lui de frunte. are ani in spate si cred ca mai are multi in fata.

Ma rog... eu nu vroiam decat sa va dau un link: google sa vedeti ca este cu adevarat un cult!

Long Live Google!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: