marți, 19 mai 2009

da...iar m-am enervat.

Nu pot. Incerc sa scriu lucruri bune si frumoase dar nu prea am de unde. Nu ma ajuta mediul inconjurator.
Asa ca va spun iar ce m-a enervat.

Am asteptat din februarie data lansarii filmului Coraline in Romania. Si tot am asteptat... si am asteptat...si a venit si data de 1 mai cand s-a lansat. Cred ca trebuia sa fie 1 aprilie pentru ca e o mare teapa!
Tot asteptam sa il vad in programul cinematografelor din Iasi. Azi imi pica fisa sa dau un sărci mai detaliat si sa aflu ca filmul nu ruleaza decat in Bucuresti si Cluj.
Daaaaaa vestea buna e ca, spre mirarea mea, chiar ruleaza 3D. Vestea proasta e ca oricum nu pot sa ma duc. Vestea "buna" e ca nici nu merita, pentru ca ne-am integrat in *.U.E si filmul e dublat in romana.





sunt curioasa cum o cheama pe Coraline in romana....? Coralia? Coralina?

wtf?!

Un comentariu:

  1. si eu care ma bucuram deja ca o sa-l vad 3D, cand am vazut ca e dublat chiar mi-a picat zambetul :(

    RăspundețiȘtergere

Have your say: