sâmbătă, 15 septembrie 2012

Praha - Teaser

Pana ma trezesc eu sa va povestesc pe indelete despre Praga, va spun ca e facuta din Jazz, din muzica la orice colt de strada cantata de persoane care ar umple usor sali intregi de spectacole si din bere si marionete.

La bodeguita del medio era o terasa pe langa care treceam de cel putin 2 ori pe zi si care seara rasuna de muzica latino. De cele mai multe ori erau piese de la Buena Vista Social Club cantate de o mana de oameni in pragul usii.

Asa ca eu piesa asta o asociez acum cu Staromestska si cu piata veche din Praga.


Apoi am fost si am ascultat si Jazz la Agartha Jazz Club. Si i-am ascultat pe cei din formatia lui Matej Benko.
Pe care i-am cautat in seara asta sa imi amintesc putin de Praga. Si prima piesa care a aparut pe youtube a fost .... 

si imi place atat de mult!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: