sâmbătă, 15 septembrie 2012

Am primit o leapsaaaa!

Ma simt blogger adevarat si imi aduc aminte de vremurile cand completam in oracole cu asa o pasiune si ma imaginam nu stiu ce superstar care raspunde la interviuri, asa ca sa imi intru in rol si sa incep. :D

Am primit-o de la Adelina  si, acum, cand ar trebui sa dorm, o completez cu drag.

Ca sa ma termin de laudat. Are si un premiu. (hi-hi-hi!)


1.Postează imaginea Liebster Blog Award. 


2. Spune 11 lucruri despre tine.
ooo... uuufff... iiih... *thinking....*

1. imi place sa am flori in casa
2. nu inteleg ce e la televizor in 90% din cazurile in care il deschid (restul de 10% sunt canale de filme si discovery)
3. blogul meu se cheama "Caleasca pentru fluturi" dar mi-e frica sa prind un fluture in mana
4. as putea face multe poze frumoase daca as reusi sa incadrez cum trebuie subiectul sau peisajul
5. vreau sa am un caine. si un cal.
6. si o casa in padure
7. si copii roscati cu pistrui  (nu acum!)
8. nu rezist mai mult de 48 de ore fara ceai.
9. duc o lupta constanta cu dorinta de a fi mai slaba si cu pasiunea pentru mancare
10. nu cant. nici in public nici singura in baie (deci nu ma mai bateti la cap cu iesitul la karaoke, va rog!)
11. vreau sa inot cu un delfin, sa sar cu parasuta si sa ma plimb in toata lumea.

3.Răspunde la întrebările de cel care te-a nominalizat și formează un nou set de întrebări pentru cei care îi nominalizezi.

1.Ai terminat vreodată de citit o carte care nu ți-a plăcut de la început?
da, dar cand eram mica. acum nu mai fac asta. 

2.Sărac și deștept sau bogat și prost?
sarac si destept, (si implicit trist.)

3.Vidre sau arici?
Adelina, this is not fair! There's no Sherlock without Watson, so I'll pass.

4.Un film popular pe care-l detești.
Batman - the Dark Night Rises. Si am mai dat si bani sa-l vad. 

5.Pe câte rețele de socializare ai conturi active?
2... cred. sau ..3. 

6.Atașează cea mai ciudată imagine pe care-ai văzut-o vreodată.

7.Citatul tău preferat este...
"If you have the sense of power, take your toaster in the shower." Nu stiu a cui este, am gasit-o pe internet cand aveam vreo 14 ani si mi-a ramas intiparita in cap. 

Si... "Fantastic, Allons-y!" (DW)

8.Sfat pentru generația următoare.
you're doomed. a..sfat vrei? cititi si... nu va lasati calcati in picioare. revoltati-va cand aveti de ce si cand puteti.

9.Fascinația se manifestă mai mult pentru personajul pozitiv sau pentru cel negativ?
Depinde de cum sunt construite personajele. Pot fi personaje negative pe care le-as bate si le-as scoate din carte si personaje negative cu care m-as alia (maybe it's Moriarty, maybe it's not... guess!) dar acelasi lucru pot sa spun si despre cele pozitive.

intrebarile mele:
1. daca ai gasi o masina a timpului dar ai putea sa o folosesti o singura data, timp de 24 de ore, unde te-ai duce?
2. de cine iti este dor acum?
3. spune-mi 3 lucruri marunte care te enerveaza 
4. cafea sau ceai?
5. daca ai putea face orice, ce ai vrea sa te faci "cand cresti mare?"
6. ai colectionat vreodata ceva?
7. ai vazut vreun rasarit de soare?
8. ai vreun talent ciudat?




4.Nominalizează 11 persoane care să realizeze acest tag.


11? pai nici nu stiu atatea bloguri

dar il las deschis pentru oricine vrea sa preia aceasta leapsa

si... il dau mai departe... 

1. Adda simply because she's awesome and a great friend and very talented
2. Daria for sharing my taste in good looking men
3. Sonia the mikafan i hardly keep in touch with. (I am stalking you on Pinterest!)
4. Ioaaa because I know good taste and awesomeness and I miss you! :) 


Multumesc, Adler-ina! :D 

Un comentariu:

  1. Okay, recunosc, am fost malefică la întrebarea cu vidrele >:) Mă bucur că ai preluat leapșa :D

    RăspundețiȘtergere

Have your say: