miercuri, 11 iulie 2012

L'aventure d'un petit-déjeuner à Strasbourg

Mi s-a facut tare pofta de un croissant si mi-am amintit de croissantele din Strasbourg. Care, fara indoiala, au fost delicioase! Dar eu nu ma laud daca nu am si ce sa povestesc, asta stiti deja, nu? :)
In Strasbourg am stat o zi, ne-am pozat la Parlamentul European, am vazut un joc de lumini si am dormit o noapte. Si ne-am luat cazare la hotel cu mic dejun la vreo 8 euro daca imi amintesc eu bine... (a fost demult, nu ma certati!). Cei care ma cunosc, stiu ca eu mananc. Bine. Mai ales dimineata. A doua zi, de dimineata, cu zambetul pe buze ne-am indreptat spre micul dejun. Am intrat in sala de mese... am iesit... am intrebat unde e micul dejun... ni s-a spus sa luam loc in sala de mese. "Ah... deci nu e cu bufet...". Ne-au intrebat daca vrem ceai sau cafea. Ne-au adus o cescuta micuta si simpatica de ceai. Si ne-au intrebat daca vrem sa mancam. Nu ne-au intrebat ce. Ne-au adus o farfuriuta mica mica pe care erau doua croissante mici mici mici si un cosulet cu gem si unt. Eh... bon. A fost tare bun dar mi-a fost tare foame dupa o ora. Dar macar ma pot bucura si ma pot mandri ca am avut un "p'tit dej francais".

Ei si ce daca mi-e foame? Sunt pe Terasa Europei!

In the future... I might stick to the British breakfasts.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: