sâmbătă, 12 februarie 2011

Vacanta

Pe lista de vacanta am carti. Beletristica. Asta si alte maruntisuri artistice de relaxat mintea.
Am ordonat in rafturi, mai demult, cartile bune, cartile bune de cand eram mica, altele si carti pe care trebuie sa le citesc.
Asa ca mi-a venit in minte sa incep o leapsa: :)

Cartea pe care o citesc acum: Magazinul Magic de Jucarii - Angela Carter
Cartea preferata cand eram mica: Uriasul Bun Si Prietenos - Roald Dahl
Cartea "care a crescut o data cu mine": Seria Harry Potter - J.K. Rowling (of course)
3Carti preferate de cand am crescut mare: Umbra Vantului - Carlos Ruiz Zafon, The Catcher in The Rye - J.D. Sallinger, Spune-mi ceva despre Cuba - Jesus Diaz.
Cartea pe care n-am avut rabdare sa o citesc: Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi - Camil Petrescu.
Carti pe care vreau sa le citesc: Crima si Pedeapsa; Idiotul - Dostoievksi, Mandrie si Prejudecata - Jane Austen ... (and other classics)
Scriitorul cu care as sta de vorba intr-o dupa-amiaza de duminica: Gabriel Garcia Marquez.

cine vrea o poate prelua, sunt chiar curioasa. Astept de la Hunni si de la Ioa.
:)

Un comentariu:

  1. Cartea pe care o citesc acum: Magazinul Magic de Jucarii - Angela Carter (ce coincidenta! ;) )
    Cartea preferata cand eram mica: Ocolul Pamantului in 80 de zile - Jules Verne
    Cartea "care a crescut o data cu mine": Seria Harry Potter - J.K. Rowling
    3Carti preferate de cand am crescut mare: Dinti Albi - Zadie Smith, Vanatorul de Zmeie - Khaled Hosseini, Maitreyi - Mircea Eliade
    Cartea pe care n-am avut rabdare sa o citesc: (mai multe, dar ultima e) Palagalul lui Flaubert - Julian Barnes
    Carti pe care vreau sa le citesc: Nopti La Circ - Angela Carter
    Scriitorul cu care as sta de vorba intr-o dupa-amiaza de duminica: Angela Carter.

    RăspundețiȘtergere

Have your say: