marți, 23 februarie 2010

ceai de inceput de an...

Stiu...au trecut doua luni din anul asta si eu nu m-am sinchisit sa scriu o vorba aici. Nu...n-am sa ma plang ca n-am avut timp. Doar ca fluturii mei s-au ascuns pentru ca a fost iarna si acum la primele raze de soare par sa se dezmorteasca. Am vrut sa incep "anul bloggaresc" cu ceva dragut. Am vrut sa incep sa scriu despre ceva interesant si care nu presupune miorlaieli despre lucururi care nu imi convin, pentru ca m-am decis de ceva vreme sa scriu si despre ce imi place. (greu tare...)
Pai si ce imi place mie cel mai mult?............

Multi dintre voi stiti pasiunea mea pentru ceai; nu stiu cati dintre voi stiti ca eu de la 4 ani nu beau altceva decat ceai. (cateodata mai beau si apa chioara cand mi-e lene sau extrem de sete)
Dilema mea dimineata nu este ce mananc. Dilema mea este de care ceai imi fac: grey, verde, mate cu banane, negru simplu, negru cu fructe, verde cu fructe si lista poate continua. Mi-am promis ca nu mai cumpar ceai pentru o perioada de timp, din motive evidente: Photobucket

Pe naiba! Am mai adaugat vreo 6 sortimente de ceai de atunci.

am gasit o poza pe care as atarna-o undeva intre carti pe birou.
Creierul meu nu functioneaza fara ceai. Si e dovedit! dupa 3 zile fara ceai ma imbolnavesc si nu pot sa vorbesc coerent.

In rest sunt fericita ca a venit primavara! ca e soare si ca nu mai arat ca o perna cand merg pe strada (ignorati, va rog, postarea in care am zis ca ma bucur ca a venit frigul si iarna - m-am bucurat de fapt, dar doar o saptamana.)
Ceea ce nu inteleg e de ce inainte de Craciun in Pd. Ros erau oameni care vindeau zambile si acum cand e vremea de zambile nu le gasesc nicaieri? VREAU ZAMBILE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: