marți, 28 iulie 2009

Plictis...

SmileysGata! Studenta la medicina a terminat, in sfarsit, de strans hartii, caiete, carti si de aspirat in sufragerie...si acum va scrie.
Bucuroasa si dezamagita putin dar sunt studenta! Ce o sa urmeze de acum...om vedea. Mai greu, mai usor dar sunt gata de lupta! Smileys

Acum, insa, sunt bucuroasa sa ma plictisesc. Da! sa stau degeaba...e asa de bineeeee. De fapt nu stau degeaba, mi-am propus in vara asta sa citesc. Mult mult mult! Sa compensez pentru ultimul an cand n-am citit decat rezumate plictisitoare si nefolositoare! Si deja termin prima carte. Comédii la portile Orientului de Andrei Plesu.
O recomand cu caldura pentru o lectura usoara dar simpatica.
Am, insa, de adaugat ceva la povestirea cu Acceleratul. Scrisa in '97 dar situatia nu e schimbata nici acum. De fapt... daca stau si ma gandesc e mai proasta ca in '97 trenurile erau mai "tinere" cu vreo 12 ani.
Pe langa banchetele rupte, mirosul de buda care iti ramane in nas timp de 3 zile dupa calatorie, mizeria care nu a fost maturata de la prima utilizare a vagonului trebuie mentionat ca nu am avut niciodata norocul sa dau peste oameni normali in compartiment.
De exemplu, vineri! Afara40 de grade... compartimentul full. O tanti cu plodul de 5 ani se ratoieste ca pana la Arad o sa i se imbolnaveasca puiul si mai bine inchidem geamul si lasam usa deschisa. Toata lumea se uita la ea mai sa o bata. Iau initiativa si ii spun ca mai bine inchidem usa si lasam geamul. NU ca moare copilul...se ridica si inchide geamul.
Continuarea v-o imaginati...

Nu va mai plictisesc si ma duc inapoi la puzzle-ul meu de 2000 de piese ca e si el inclus in planul de vacanta.
Ah si trancaneala la (mini)pian si franceza. Ca din toamna..... Smileys

P.S.: pozici de la munte si nu numai vedeti aici: http://www.flickr.com/photos/rxndr/
stiu stiu...numai 3 de la munte, dar mai pun. Promit!

5 comentarii:

  1. Felicitari!Esti studenta la medicina generala sau la stomato?

    RăspundețiȘtergere
  2. my dad preda la stomato...anyway,de acum more posts please!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. copile, ai spus ca postezi mai des acum ca esti studenta :P
    astept :D
    puuuup si felicitari pentru a mia oara!
    aaa... si ai un motiv pentru care sa ma astepti sa vin la iasi :P

    RăspundețiȘtergere
  4. motiv? eu?...da da...am sa mai postez...dar nu imi place sa aberez :p

    RăspundețiȘtergere

Have your say: