duminică, 10 august 2014

Danemarca 17 - disconnected

Din gara din Svendborg m-au cules Henrik și Annette si m-au adus pe insulă unde ma astepta Lene cu un pahar de vin pe terasă și cu o cina ca in povești.

Dimineața ne-am pregătit de petrecere. Mănâncă danezii astia sănătos dar și când e ziua cuiva... 4 feluri de tort, biscuiți, "birthday bread", încă niște biscuiți, bomboane, diabet.

A plouat torențial, a ieșit soarele, am plecat la plimbare pe insulă. De pe malul marii, in pădure, apoi acasă.

M-am bălăcit in mare cat Henrik pregatea gratarul. Meduze mari mari mari, meduze roșii, fugi, Ruxi, fugi! Brrrr!!! Frig, frig, frig! Aaaa ce bine e în apă... Brrrr! Frig, frig, frig afară din apă!

Am mâncat in casa de pe malul marii. Credeam ca asa case se găsesc doar in povești. Am adormit ascultând valurile mării, intr-o noapte cu luna plina care se oglindea in apă (deci pozele alea mișto nu sunt fotoşopate...).

Am suflat in lumânări, am stins lampa cu gaz și m-am cocoțat in patul de la etaj cu geam la mare și am adormit cu luna in ochi si cu marea in urechi.

Ieri, am fost doar eu cu mine si a fost bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Have your say: